close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת רכב בירושלים

מערכת שורשיד שבט, תשעח30/01/2018

אין דבר טוב יותר מלצאת יחד עם המשפחה לטיול בירושלים (או כל מקום אחר בארץ) וליהנות מהנופים, טבע והאווירה הנהדרת

תגיות:
למרות העובדה כי מאז חתימת הסכם "שמיים פתוחים" חברות לואו קוסט רבות נכנסו לשוק והפכו את הטיסות לחו"ל לזולות יותר, רובנו עדיין מעדיפים להקדיש כמה פעמים בשנה לטיול קטן בארצנו היפה. אין דבר טוב יותר מלצאת יחד עם המשפחה לטיול בירושלים (או כל מקום אחר בארץ) וליהנות מהנופים, טבע והאווירה הנהדרת.

מה שיכול לשפר את הטיול עוד יותר, הוא השכרת רכב בירושלים - כך לא תצטרכו לבזבז זמן יקר על תחבורה ציבורית והליכות מהאוטובוס אל היעד, אלא לנסוע ישירות אל המקום הרלוונטי. בנוחות ובקלות וללא תלות בשעות התחבורה הציבורית...

טיול בירושלים עם רכב שכור
כמו שציינו קודם לכן, שירות השכרת רכב יכול לשדרג את הטיול שלכם פלאים. הבעיה העיקרית בתחבורה ציבורית, היא זמן המתנה - זהו זמן שמתבזבז ובמקום שתשקיעו זמן זה בבילוי משפחתי בעיר הקודש, אתם צריכים לחכות לאוטובוס שמאחר. בחלק מהמקרים אפשר להגיד שמדובר בכמה דקות בודדות וזה לא כל כך נורא, אך ברוב המקרים, מדובר על המתנה של דקות ארוכות אשר לוקחת זמן יקר מהטיול. כאשר אתם צריכים להגיע ממקום למקום, ישנם מצבים בהם צריך לקחת יותר מקו אוטובוס אחד, מה שמאריך את ההמתנה כמעט פי שניים.
השכרת רכב לזמן החופשה שלכם יכולה בקלות לפתור דבר זה ולאפשר לכם להגיע ישירות אל היעד מבלי להמתין אפילו דקה, כך תוכלו להספיק ולראות יותר ולטייל בזמן שלכם.
אם החלטתם להשתמש בשירות השכרת רכב, אנו ממליצים לבקר במוזיאון יד ושם שירגש אתכם עד דמעות ויגרום להתחבר עוד יותר לשורשים.
בנוסף, אנו ממליצים בחום רב לבקר בגן החיות התנכ"י וכמובן, לא לשכוח את הכותל.

השכרת רכב עם אוויס
אחת החברות הטובות ביותר בשוק בתחום השכרת רכב, היא חברת אוויס. כמות הסניפים בארץ מעידה על כך בעצמה, מה שאגב, הופך את החוויה למאוד נוחה עבור הלקוח. כך, אתם יכולים לקחת רכב בסניף אוויס בבאר
שבע ולהחזירו בסניף ירושלים או תל אביב.
אוויס דואגים לזמן שלכם, לכן פתחו שירות הנקרא "60 שניות". שירות זה מאפשר להחזיר את הרכב השכור תוך 60 שניות בלבד מבלי להמתין בתור ולחכות לנציגה שתסיים לדבר בטלפון ותתפנה אליכם. כל שעליכם לעשות על מנת להשתמש בשירות, הוא להביא את הרכב השכור למגרש החנייה של הסניף הרלוונטי, לפגוש את נציג החברה שדואג לבדוק את הרכב במהרה ומדפיס לכם חשבונית במקום.
כמו כן, אוויס מספקת שירות השכרת רכב לשבוע (ואף יותר) בכל העולם. כך שאם אחרי טיול בירושלים תחליטו לבקר גם בחו"ל, תדעו שאוויס תמיד ישמחו לספק לכם שירות מקצועי ואיכותי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה